loading...
سایت عاشقانه 10لاو | اس ام اس , اهنگ , جوک , ترول , موسیقی , عاشقانه , سایت , موزیک , رمان , رمان عاشقانه , سایت عاشقانه , برای عزیزترین کسم , عشقم ند
لینک باکس
admin بازدید : 72 1392/12/27 نظرات (0)


می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن


باشــــــــی اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی


عین خــــیالم نیست که هـــــمه فراموشم کنند

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


در آغوشم که می گیری

آنقدر آرام می شوم

که فراموش می کنم

باید نفس بکشم

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دوستت دارم…

از طلوع عشق…

تا..

غروب سرنوشت…


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


وقتی می گویم دوستت دارم….

این تعارف نیست….

بلکه این از ته قلب است

بلکه زندگی من است…..

برای اینکه بدونی چقدر دوستت دارم..

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■


برای خیانت ، هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !


■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

بسیار نمی خواهم…

تنهابرای چشم به هم زدنی

کمی دستت را به من بده

تا دلت را در آغوش گیرم.

■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■   سایت عاشقانه 10لاو ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

فوقش خدا منو ميبره جهنم!

فوقش ميشم ابليس!

اون وقت تو هم به خاطر اينكه

ابليس تو رو بوسيده جهنمي ميشي!

جهنم كه اومدي اونجا پيدات ميكنم

و هر روز مي بوسمت!

واي خدا چه بهشتي ميشه جهنم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدوارم از سایت لذت ببرید اگر هم خوشتون اومد عضو بشید و از بروز شدن سایت باخبر بشید ممنونم از این که به سایتم سر زدید :x
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبسایتم چیه ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 1,926
  • بازدید سال : 13,091
  • بازدید کلی : 100,688
  • موزیک سایت