loading...
سایت عاشقانه 10لاو | اس ام اس , اهنگ , جوک , ترول , موسیقی , عاشقانه , سایت , موزیک , رمان , رمان عاشقانه , سایت عاشقانه , برای عزیزترین کسم , عشقم ند
لینک باکس
admin بازدید : 84 1393/01/22 نظرات (0)


تنهایی یعنی…..
متأسفم دلم، هیچکی دلواپست نشد.

.
.
بودنی که احساس نشه نبودنش بهتره
.
.
من هم سیگار کشیدم, هم مشروب خوردم, هم دعوا گرفتم. حتی خود کشی هم کردم! نه! من دیوونه نیستم. من ت ن ه ا م!
.
.
با کسی نباش که از بی کسی اش می نالد
با کسی باش که در جمع کسانی تورو می خواهد
.
.
 تنهایی‌ یعنی مادری که تو رو ۹ ماه تو شکمش تحمل کرد
ولی تو
بعضی‌ مواقع طاقت نداری یه لحظه تحملش کنی‌
.
.
هنوزم حس تنهایی
فلج میکنه آدما رو؟
خوش به حال قدیمیا
.
.
پشت این بغض…
بیدى شکسته است که خیال مى کرد با این بادها نمى لرزد…
.
.
من از عشق گفتم
تو مدل ماشینم را پرسیدی
من از محبت گفتم
تو محل زندگیم را پرسیدی
من از دوست داشتن گفتم
تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی
من از ارزش ها گفتم، ارزش هایی که قیمت ندارند، امّا تو
تو قیمت ارزش ها را با آهن و کاغذ برابر کردی…..
.
.
حواسم را پرت کرده ای، آنقدر دور
که تو رفته ای و من حواسم نیست…
.
.
غریبانه یعنی با خدات خلوت کنی و باهاش دردل کنی و بگی
خدا من میخوامش میخوام باهاش تا آخر عمر باشم
ولی خدا هم روشو برگردونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدوارم از سایت لذت ببرید اگر هم خوشتون اومد عضو بشید و از بروز شدن سایت باخبر بشید ممنونم از این که به سایتم سر زدید :x
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبسایتم چیه ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 688
  • بازدید سال : 11,853
  • بازدید کلی : 99,450
  • موزیک سایت