loading...
سایت عاشقانه 10لاو | اس ام اس , اهنگ , جوک , ترول , موسیقی , عاشقانه , سایت , موزیک , رمان , رمان عاشقانه , سایت عاشقانه , برای عزیزترین کسم , عشقم ند
لینک باکس
admin بازدید : 88 1392/11/06 نظرات (4)

من پذیرفتم شکست خویش را!

من پذیرفتم که عشق افسانه است!

این دل درد آشنا دیوانه است!

میروم شاید فراموشت کنم!

یا فراموشی هم آغوشت کنم!

میروم از رفتنم دل شاد باش!

از عذاب دیدنم آزاد باش!

گرچه تو تنهاتر از من میشوی!

آرزو دارم ولی عاشق شوی! 

آرزو دارم بفهمی درد را!

تلخیه برخوردهای سرد را!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1392/11/19 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگتون حرف نداره.موفق باشیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1392/11/11 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوست عزیز میشه بگی چرا سایت من رو سایت شما اد شده؟
چرا وقتی من دامنمو میزنم سایت شما میاد بالا ؟
پاسخ : نمیدونم عزیز :x

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/11/06 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه داداش موفق باشیشکلک
پاسخ : مرسی شاید جون :x

این نظر توسط M.D در تاریخ 1392/11/06 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

تصاویرومطالبت عالیه حمید .
خیلی ممنونشکلک
پاسخ : خواهش میکنم عزیزم

بازم سر بزن بهمون شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدوارم از سایت لذت ببرید اگر هم خوشتون اومد عضو بشید و از بروز شدن سایت باخبر بشید ممنونم از این که به سایتم سر زدید :x
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وبسایتم چیه ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 178
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 1,956
  • بازدید سال : 13,121
  • بازدید کلی : 100,718
  • موزیک سایت